Download

 

I, I’m feeling your thunder

من رعدو برق (عصبانیت) تورو حس میکنم

The storm’s getting closer

طوفان هی داره نزدیکتر میشه

This rain is like fire

این بارون مثل آتیشه

And my, my world’s going under

و دنیای من میره زیر

And I can’t remember

و من نمیتونم به یاد بیارم

The reason that you got off the line

دلیلی که تو رابطمونو خراب کردی

You’re moving on, you say

تو میگی که داری میری و فراموشم میکنی

Here I stay

من اینجا منتظرتم

I’ll take this pain

من این درد رو احساس میکنم

Yeah, I can’t, I can’t

آره من نمیتونم

But what about love?

اما عشق چی میشه؟

What about our promises?

قول و قرارامون چی میشن؟

What about love?

عشق چی میشه؟

You take it off and leave me nothing

تو درش اوردی و هیچی واسه من نذاشتی

What about love?

عشق چی میشه؟

What about us ’til the end?

ما تا آخر چی میشیم پس

What about love?

You cut my wings, now I am falling

تو بال های منو از جاش کندی و من دارم سقوط میکنم

What about love?

What about love?

Why you’re colder than winter?

چرا از زمستان سرد تری

You’re switching the picture

تو داری اون تصور رو عوض میکنی

You used to be perfect, yeah

تو همیشه عادت داشتی که بهترین باشی آره.

Once you’re hot like the summer

بعضی وقتا تو مثل تابستون داغی

Please help me remember

خواهش میکنم بهم کمک کن که به یاد بیارم

The reason that you said “bye bye bye”

که چرا گفتی بای بای

uh, what about, what about love?

You’re moving on, you say

میگی دارم میرم و فراموشی میکنم

Here I stay

من اینجا منتظرتم

...Watching every night get colder

درحالی که سردتر شدن هرشبت رو تماشا میکنم...