Download 

 

وقتی یه روز، یه هفته، یه ماه یا یه سال بگذره

ما زندگی‌های متفاوتی رو زندگی میکنیم؟!

 

من نه!

واسه من آسون نیست

تو هنوز روزهای من رو پر میکنی

هنوز نه!

مثل یه احمق به خودم میگم

نمیتونم حرفایی که مردد توی دهنم نگه داشتم رو قورت بدم

هیچی خوب نیست، خوب، خوب

 

موهامو محکم میبندم

دارم اتاق بهم ریخته‌ام رو مرتب میکنم

دنبال یه تغییر جدید میگردم

 

بعضی وقتا این حس مقاومت‌ناپذیر رو دارم که

انگار حتما باید یه کاری بکنم

پس بدون هیچ دلیلی دور خودم میچرخم

 

وقتی یه روز، یه ماه، یه سال بگذره

تو گفتی که میتونم با لبخند همه چیزو بیاد بیارم

 

من نه!

واسه من آسون نیست

تو هنوز روزهای من رو پر میکنی

هنوز نه!

مثل یه احمق به خودم میگم

نمیتونم حرفایی که مردد توی دهنم نگه داشتم رو قورت بدم

هیچی خوب نیست

 

بین جوک‌های بی‌معنی و مکالمه‌های پس‌و‌پیش

و میون مردم، سعی میکنم خوب بنظر برسم

سعی میکنم بی‌حس باشم و لبخند بزنم

سعی میکنم از سایه‌ات رو برگردونم اما

 

 

همش به

آخرین لحظه‌امون فکر میکنم

جمله‌ی مواظب خودت باش تموم حرفی بود که واسه جداییِ سادمون زدیم

هنوز نه!

هیچی خوب نیست

هیچی خوب نیست